• Rotoped
  • Chůze s holemi
  • Aquajogging
  • Plavání

Cviky pro zvýšení vytrvalosti

Vysoká vytrvalost vám umožňuje udržet určitou úroveň výkonnosti po delší dobu bez únavy. Také vám pomůže rychleji znovu nabrat síly po námaze. Vaše odolnost při každodenních činnostech se bude zvyšovat, a tak se zvýší i kvalita vašeho života. Pravidelné trénování vytrvalosti bude také citelně prospívat vaší kardiovaskulární soustavě. Klíčem k vysoké vytrvalosti je pravidelný trénink.

Trénování vytrvalosti: Vyberte si sporty, které máte rádi: běh, cyklistika, chůze, turistika, plavání, aquajogging, běh na lyžích nebo třeba chůze na sněžnicích. Vyvíjejte námahu nejméně 30–45 minut. Ideální intenzita tohoto sportování se pozná podle toho, že ještě dokážete mluvit a cítíte se dobře. Ke kontrole intenzity tréninku můžete používat svou tepovou frekvenci: tréninkový puls by měl dosahovat hodnoty, kdy od 170 odečtete 1/2 vašeho věku (na kole a ve vodě o 10 tepů menší). Trénujte 2 až 3krát týdně.

 

Následující fyzické aktivity a cvičení provádějte pouze v pro vás únosné míře!

Jestliže se při něčem nebudete cítit dobře nebo budete pociťovat bolest, přestaňte a bude-li třeba, poraďte se s lékařem nebo fyzioterapeutem. 

Průvodce bolestí

Průvodce bolestíObjevte RADOST
Z POHYBU

Vyzkoušejte náš jednoduchý interaktivní nástroj, který vám pomůže najít ta nejlepší cvičení, léčebné postupy a tipy vhodné právě pro vás.

Více informací

Produkty Voltaren

Produkty VoltarenVoltaren - vrátí radost z pohybu

Volně prodejné léčivé přípravky registrované pod značkou Voltaren nabízí různé formy řešení při léčbě bolesti pohybového aparátu.

Více informací

Co je bolest?

Co je bolestZákladní informace 
o bolesti jako takové

Seznamte se blíže s podstatou bolesti – zjistěte, proč je někdy potřebná a jak zjistit její zdroj.

Více informací